Anunciado 10 de noviembre
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Empresa dedicada a l’assessorament empresarial ubicada a Lleida, precisa incorporar un/a Auditor/a.


Funcions i responsabilitats a desenvolupar:


  • Anàlisi sobre els sistemes comptables i financers dels clients.

  • Assistència a inventaris físics.

  • Circularització.

  • Revisió analitica de Comptes Anuals.

  • Realització de proves d’analitiques i sustantives, aixi com proves de compliment de circuits.



Requisitos mínimos
  • Formació acadèmica: Grau en ADE o similar.

  • Coneixements: en comptabilitat, fiscalitat i de processos, gestió econòmica de l’empresa.

  • Informàtica: domini Excel intermedi, i paquet Office en general.

  • Experiència professional: imprescindible experiència prèvia en firma d’auditoria mínim 12 mesos.

  • Aspectes a valorar: persona responsable, amb capacitat d’organització i planificació, atenció al detall i excel·lents dots analítiques, empàtica i amb habilitats de comunicació i de treball en equip.

Condicions:


  • Horari: jornada completa de dilluns a divendres. Flexibilitat horària.

  • Contracte: indefinit.

  • Remuneració: a valorar segons candidatures.

  • Altres: carnet de conduir i vehicle propi.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta