Ordenar ofertas por:
Provincia:
Girona(3)
A Coruña(28)
Álava/Araba(8)
Albacete(6)
Alicante(32)
Almeria(14)
Andorra(1)
Asturias(11)
Badajoz(9)
Barcelona(608)
Bizkaia(46)
Burgos(15)
Caceres(2)
Cádiz(17)
Cantabria(9)
Castellón(19)
Ceuta(1)
Ciudad Real(3)
Córdoba(15)
Cuenca(1)
Gipuzkoa(23)
Granada(13)
Guadalajara(13)
Huelva(4)
Huesca(6)
Illes Balears(24)
Jaén(2)
La Rioja(12)
Las Palmas(11)
León(3)
Lleida(19)
Lugo(5)
Madrid(543)
Málaga(43)
Melilla(1)
Murcia(42)
Navarra(11)
Ourense(3)
Palencia(5)
Pontevedra(8)
Santa Cruz de Tenerife(14)
Segovia(2)
Sevilla(34)
Sin especificar(86)
Tarragona(27)
Teruel(1)
Toledo(13)
València(92)
Valladolid(6)
Zamora(3)
Zaragoza(30)
Mostrar
más
menos
Población:
Olot(54)
Agullana(1)
Aiguaviva(2)
Amer(1)
Arbúcies(4)
Argelaguer(1)
Banyoles(12)
Begur(11)
Besalú(1)
Bescanó(1)
Blanes(17)
Breda(1)
Calonge(6)
Campllong(1)
Cassà de la Selva(14)
Castell-Platja d'Aro(4)
Castelló d'Empúries(8)
Celrà(6)
Corçà(1)
Cornellà del Terri(6)
Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l'Heura(1)
Far d'Empordà (El)(1)
Figueres(31)
Flaçà(1)
Fornells de la Selva(3)
Gerona(4)
Girona(151)
Hostalric(5)
Jonquera (La)(2)
Llançà(3)
Llívia(1)
Lloret de Mar(11)
Maçanet de la Selva(9)
Massanes(2)
Ogassa(1)
Palafrugell(3)
Palamós(7)
Palol de Revardit(1)
Pals(2)
Planes d'Hostoles (Les)(1)
Porqueres(2)
Port de la Selva (El)(6)
Preses (Les)(1)
Puigcerdà(6)
Ribes de Freser(1)
Riells i Viabrea(4)
Ripoll(9)
Riudellots de la Selva(11)
Roses(4)
Salt(9)
Sant Feliu de Buixalleu(2)
Sant Feliu de Guíxols(3)
Sant Gregori(1)
Sant Jaume de Llierca(3)
Sant Joan de les Abadesses(1)
Sant Joan les Fonts(1)
Sant Julià de Ramis(1)
Sant Pere Pescador(2)
Santa Coloma de Farners(4)
Sarrià de Ter(1)
Sils(1)
Torrent (Girona)(1)
Tossa de Mar(2)
Ullà(1)
Vall de Bianya (La)(1)
Vidreres(2)
Vilablareix(5)
Viladrau(2)
Vilafant(2)
Vilamalla(1)
Vilobí d'Onyar(2)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(3)
Atención a clientes(1)
Calidad, producción, I+D(3)
Comercial y ventas(4)
Compras, logística y almacén(6)
Diseño y artes gráficas(1)
Informática y telecomunicaciones(2)
Ingenieros y técnicos(13)
Inmobiliario y construcción(2)
Marketing y comunicación(1)
Otras actividades(1)
Otros(15)
Profesiones y oficios(2)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Formación Profesional Grado Superior(1)
Sin especificar(2)
Jornada laboral:
Completa(3)
Tipo de contrato:
Indefinido(3)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Girona » Empleos en Olot

Ofertas de empleo en Olot de Administración empresas

3 ofertas de trabajo en Olot de Administración empresas


Administratiu/va Producció
Estàs buscant una nova oportunitat laboral? Tens formació/experiència en comptabilitat i administració, i vols seguir desenvolupant la teva carrera?  Si la resposta és sí, aquesta oferta pot interessar-te!  Des dAdecco seleccionem, per a una empresa del sector de l'alimentació ubicada a la zona de la Garrotxa, a un/a Administratiu/va de producció. La teva missió serà:-Garantir la lectura i impressió de les ordres de fabricació seguint el planning de producció (ordres de fabricació i etiquetes de caixes). -Preparar i portar el control dels precintes de les ordres de fabricació, i entregar-los al departament d'impostos. -Donar suport al departament IIEE en època de vacances, i per motius de baixa. -Comprovar que les ordres de fabricació estiguin ben cumplimentades amb els controls de qualitat establerts. -Revisar que els consums de les ordres de fabricació estiguin acord amb el producte produït, i avisar al magatzem per donar seguiment a la merma. -Reportar el report de producció diària per línies. -Informar al SAGE els temps de producció i de cada ordre de fabricació, aturades, i successos de producció. Introduir les averies a nivell de manteniment que hagin succeït durant el procés a l'ERP intern de manteniment. -Informar dels trencaments, classificant-los per línia i màquina. -Alimentar els KPI's de producció mensuals per la posterior interpretació i balanç per part del Production Manager. -Crearà les fitxes de productes de canvis de format de nous productes. -Donarà suport al responsable durant l'inventari, reportant les quantitats al sistema SAGE. -Donarà seguiment al documenta de velocitats per línia als reports de producció dels nous formats. -Informarà de les hores extres del personal de producció i portarà e control de les bosses d'hores del personal de la planta productiva. -Participarà a la estandardització i identificació de les 5s. -Participarà al Pla de Millora Contínua de la companyia, i inclourà totes aquelles incidències ocorregudes durant els procés productiu. En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
18.000€ - 24.000€ bruto/año
ADMINISTRATIU/VA DE LOGÍSTICA I TRANSPORT

Tens experiencia i t’agraden els temes administratius? Tens disponibilitat per fer un torn de tarda? T’agradaria formar part d’una empresa de transport en ple creixement? Si t’encaixa, no et perdis aquesta oportunitat!

Trans Escapa, empresa familiar fundada l’any 1915. Amb 100 anys d’història, experiència i servei al món del transport terrestre i la logística. Amb una gran implantació tant a la distribució nacional com a l’europea, a més d’una superfície destinada a l’emmagatzematge de productes. El nostre objectiu és poder oferir les millors solucions en el transport per aconseguir la màxima satisfacció dels nostres clients. Per aconseguir-ho, l’empresa disposa d’un centre logístic de mercaderies a Olot, a més d’una xarxa de delegacions, oferint un servei de qualitat a tot Espanya i França, a més d’un servei a tota la Unió Europea.

Estem seleccionant un/a ADMINISTRATIU/VA DE LOGÍSTICA I TRANSPORTS (torn tarda)

En dependència de la Direcció de Logística la persona seleccionada serà la responsable de liderar el procés d’organització de les rutes dels xofers. S’encarregarà de l’elaboració i seguiment de la planificació i optimització de rutes i de la millora continua de l’estratègia de repartiment propi i subcontractat assolint l’equilibri entre la satisfacció dels nostres clients i l’optimització del temps de repartiment.

El perfil correspon a una persona amb estudis superiors relacionats amb transport i/o Logística i amb consolidada experiència en planificació i optimització de rutes de repartiment.

Imprescindible domini d’eines ofimàtiques

Pensem en un professional dinàmic i resolutiu, amb sòlides habilitats per la gestió d’equips, capaç d’aproximar-se a la realitat de l’equip de repartidors

Horari de 14:30 a 22:30h de dilluns a divendres ( amb certa flexibilitat)

Es tracta d’una excel·lent oportunitat de liderar un projecte de millora en una empresa amb uns importants objectius de creixement.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
BUSINESS CONTROLLER

Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una empresa bioquímica que dona servei als sectors farmacèutics i químics ubicada a la Garrotxa i que actualment es troba seleccionant un/a BUSINESS CONTROLLER.

Quina seria la teva missió a l’empresa?

En dependència de gerència, la persona seleccionada s’ocuparà de les següents tasques:

  • Elaboraràs un pla de control per organitzar i gestionar les operacions, com per exemple la despesa de capital
  • Faràs seguiment del circuit administratiu i comptable, en col·laboració amb diferents departaments
  • T’ocuparàs de fer el reporting comptable i financer a gerència
  • Seràs l’encarregat de preparar la documentació i gestionar les auditories amb l’empresa externa
  • Contribuiràs en la millora de les activitats relacionades amb el control dels inventaris, periodicitat mensual i recompte físic dels estocs
  • Analitzaràs les dades relacionades amb les factures dels clients i els seus pagaments i rendibilitat

Què s’ofereix?

  • Formar part d’una consolidada i reconeguda empresa del sector
  • Treballar en un bon ambient de treball estable, organitzat i rigorós
  • Possibilitat de desenvolupar un rol clau dins l’empresa
  • Jornada completa de dilluns a divendres
  • Salari competitiu dins el mercat
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Anterior
Siguiente