Pràctiques a Màrqueting d'Experiències - Turisme Cultural, Premium i Mèdic

Anunciado 11 de marzo
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Formativo
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Tags Relacionados
Descripción del empleo

T’agradaria realitzar pràctiques promovent el turisme cultural, premium i mèdic?


Formaries part de la unitat de Màrqueting d’Experiències, la qual té com a missió definir el posicionament turístic de Catalunya i la seva cartera bàsica de programes per tal d'augmentar la notorietat i el coneixement de la marca Catalunya als mercats exteriors i incrementar la competitivitat de l'oferta.



L’Agència Catalana de Turisme (ACT) treballa per promoure el sector turístic català a l’exterior a través, entre d’altres, del Programa Turisme cultural i el Programa Turisme premium. El turisme cultural és un dels elements de singularització de la identitat catalana. El segment del turisme de luxe/premium és un dels més demandats per contribuir a l’augment de la despesa turística, com es destaca al Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya.


L’ACT també treballa per potenciar Catalunya com a destinació de turisme mèdic, a través de la marca Barcelona Medical Destination (BMD).


Per això s’ha preparat un important pla d’accions dels Programes de l’ACT pel 2024.



Donaries suport a:


  • La conceptualització, definició, desenvolupament, execució, avaluació i facturació de diferents accions que formen part del Pla d’accions i objectius del Programa Turisme cultural, el Programa Turisme Premium i la marca BMD (accions promoció on i offline, campanya de publicitat, presentacions B2B, etc.)

  • Totes les tasques relacionades amb difusió, comunicació i promoció del Programa Turisme cultural, el Programa Turisme premium i la marca BMD: comunicació amb el sector i el grup de treball, preparació de reunions i presentacions, suport en el desenvolupament d’accions on i offline de promoció, comunicació i comercialització...

  • La creació i/o revisió de continguts (en diferents canals: on i offline per xarxes, campanya publicitària, etc.)

I realitzaries també aquestes tasques:


  • Elaborar informes, brífings, presentacions i tots aquells documents necessaris pel bon funcionament dels programes i de la Unitat de Màrqueting d’Experiències.

  • Fer el seguiment de convenis, comunicació d’accions, assistència a reunions internes i externes.

  • Gestionar peticions i coordinar les modificacions/correcció/altes/baixes d’informació i dels continguts de les dades dels canals online del sector turístic.

  • Actualitzar i incorporar nous continguts a la base de dades de continguts per a la seva posterior publicació a la web.

  • Col·laborar en totes les tasques administratives i logístiques pròpies de la Unitat de Màrqueting d’Experiències.



Requisitos mínimos

Busquem una persona positiva, metòdica i amb capacitat d’anàlisi que comparteixi els nostres valors d’innovació, compromís i visió global per realitzar les pràctiques CITIUS a la unitat de Màrqueting d’Experiències.



Que sigui resolutiva, es preocupi per l’eficiència i tingui habilitats per comunicar-se amb diferents interlocutors, públics, privats, col·lectius, etc.


Requisits:


  • Titulació universitària en Turisme, Màrqueting, Comunicació, Ciències Empresarials, ADE, Humanitats, Traducció i Interpretació, Relacions Públiques o similar.

  • Bon nivell de redacció de textos.

  • Es valorarà coneixement del sector turístic català.

  • Idiomes: català, castellà i anglès. Es valorarà el coneixement de francès.


Quines són les condicions del programa CITIUS?


El Programa CITIUS combina la realització de les pràctiques i la formació acadèmica, amb el màster en Gestió Empresarial a la Universitat Autònoma de Barcelona (finançat el 70%). Requisits del programa:


  • Haver obtingut el títol universitari durant els últims 6 anys

  • Ser ciutadà/na espanyol/a o estranger/a amb permís de residència

  • No haver sigut estudiant del programa CITIUS de la UAB anteriorment

  • No realitzar qualsevol altra activitat acadèmica o laboral que dificulti el seguiment del programa


Les característiques de les pràctiques són:


  • Horari: dilluns a divendres de 8h a 15h (modalitat teletreball i presencial, amb flexibilitat horària)

  • Durada: 12 mesos (22 dies de descans)

  • Ajut a l’estudi: 781,21€ mensuals

  • Lloc: Carrer d'Aragó, 244, 4a planta, 08007 Barcelona


T’animes a acompanyar-nos en aquest gran repte?


Envia’ns la teva candidatura!




Les persones inscrites donen el seu consentiment per a que l'Agència Catalana de Turisme consulti les seves dades a altres administracions o organismes per comprovar que compleixen les condicions requerides per accedir a l'objecte d'aquesta oferta i que les consulti durant la seva vigència.


Contra aquesta convocatòria, la persona interessada pot interposar demanda contenciosa laboral davant dels Jutjats Socials en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seva publicació/comunicació, d’acord amb les previsions establertes a l’article 69.2 de la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social –LRJS-, i seguint el procediment establert als articles 151 i 152 de la referida LRJS, sens perjudici que pugui interposar qualsevol altre recurs que consideri convenient per a la defensa dels seus interessos.





Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta